Mar 1, 2012

welcome marvelous march

Ini perbualan Nasir dan Hadrami di suatu malam.

Saya dan Hadrami sedang menonton Wipeout di ruang rehat di rumah.
Nasir baru saje turun dari bilik dan join kami. 
Sambil Nasir berjalan ke kerusi, saya buat muka protes sebab kejap lagi Nasir nak pergi main futsal.

Nasir : Hadrami, Hadrami rasa Mama comel tak? *dengan muka yang berniat nak perli.
Hadrami sambil tengok saya dia pun jawab,
Hadrami : Comel lah.
Nasir tak puas hati dan bertanya lagi,
Nasir : Comel macam apa?
Hadrami : Comel macam patung lah.
Time ni pasti lah saya da kembang-kembang terus tukar dari buat muka ke tersenyum lebar. 
Dalam hati berkata begini untuk ditujukan kepada Nasir, 'Rasakan sendiri. Nak kena kan orang konon,' 
Nasir sambung lagi sebab tak puas hati.
Nasir : Comel macam patung apa?
Hadrami : Macam patung Mr. Bean yang kelakar tu.
FINE!!

.ohhshera.

6 comments:

Huda said...

HEHE...

Fello de Caminero said...

kids never lie. Hahaha

miss shera said...

kak huda : lawak tul hadrami ni.
abg : meaning, shahirah comel mcm patung kan

oshinz said...

patung MR. BEAN memang comel kan? undeniable.. okehlah, dari barbie kejung.

mak said...

walau apa pun tetap comel

CikanoT said...

abang la yg ajar tu ek hehe

p/s susah bebenor nak mengkomennyer hah..asal isik je salah huruf yg kt bwh tu