Nov 7, 2011

Facial ohh facial

Petang tadi bawa Nasir pergi facial. Lagi 5 hari nak nikah baru nak buat facial. Hopefuly bengkak-bengkak hasil facial cepat berkurangan. Since this is his first time, saya pun tunggu lah sampai dia siap. Saya tak buat sama sebab semalam da pergi dengan Dilla.

Bertempat di Jenny Beauty, dekat-dekat area Carrefour Batu Pahat. One of the best facial yang pernah saya buat. Sebab masa dia buat extraction, tak berapa nak sakit. Kira sakit yang boleh tolerate lah. Then the last mask yang dia letak, sangat sejuk. Lepas pakai mask tu, pipi rasa macam baru keluar dari fridge je.

Hari Rabu da buat appointment untuk Mak pula. Hope she like it. Da inform awal-awal dekat beautician tu yang hari Jumaat ada function, so buat extra gentle kat Mak. So that tak nampak la muka baru difacial.

Mengikut pengalaman saya yang baru first time buat semalam, saya sangat berpuas hati. Satu hari da susut da bekas difacial. Kira semalam petang saya buat, pagi tadi tengok muka da tak merah-merah. Tak macam selalu buat facial di tempat lain. 3 4 hari baru lah kurang merah-merahnya.

Apa kata try test sendiri buat facial di Jenny Beauty. Harga berpatutan dan berbaloi. Sekarang ada promo. Buat 2 kali facial, dapat free toner Dr.Renaud. Kedainya di tingkat atas. Bawah tu ada kedai jual tudung. Kalau nak call, boleh minta saya nombornya. 

counter
company name
skin analysis
waiting area

2 comments:

Hudalatip said...

oh ok eh kat situ shira? nanti akak nak try nak buat kat situ la..

miss shera said...

pd shira ok la..kena try dulu tgk sesuai x kak