Jan 30, 2012

peach putih, aini dan faris

Hari ini, genap seminggu Majlis Perkahwinan Aini dan Faris berlangsung. Seorang lagi BFF saya sudah menamatkan zaman anak daranya. Lets flashback together, shall we?

22 Januari 2012
Pagi

Majlis Khatam Al-Quran dan Majlis Potong Jambul anak sedara Aini yang paling baru dalam familynya. Saya diberi penghargaan untuk make up kan Aini dan adiknya, Amni. Serious cuak nak make up kan BFF sendiri. Sorry lah Aini dan Amni kalau tak menepati cita rasa sendiri. Bab kening memang fail. Haha. Sorry!

gambar dicurik dari fb asum (abang pengantin)
Malam

Majlis Pernikahan Aini dan Faris. Dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan, Encik Musa Abas. Nasib lah kami BFF, dapat cop tempat paling terbaik yang ada. *paling baik mestilah tempat pengantin lelaki kan. Dengan sekali lafaz, Aini dan Faris selamat diijab qabulkan. Alhamdulillah ;) Tiada adegan nangis menangis sebab pengantin perempuan begitu tegar sound tak bagi sedih-sedih. Fine.

stay. stay, stayyyyy belum snap gambar lagi. stayyyy
the pengantins and next in line *gambar cilok dari shidie punya album
Baju Aini comel. Suka.

23 Januari 2012
Tengah hari

Hari Persandingan Raja Sehari.
Tema Peach+Putih. Kelas! Baju pun cantik. Suka lagi.

the bride and the polkadots. bff hugs!
the gorgeous bride *cilok dari album asum lagi.
Jadi tol girls tapi sedih tak dapat duit tol. Sungguh tak tegar hati kami. Kesian tengok Faris terkebil-kebil tak dapat masuk. Plus time tu da lambat sangat nak bersanding. Jadi, kami open jelah laluan untuk Faris.

without mak buyung and pengantin. *cilok dari kak ni (kakak pengantin)
Sangat seronok pada hari itu. 
Hujan di petang hari. Lantas outdoor photoshoot tidak dapat dijalankan seperti yang dirancang. Plan pergi ke Ayer Hitam, satu tempat yang sangat teringin nak pergi oleh semua orang sebab tempatnya menarik. Tapi last-last pergi ke UTHM saje. 

Sebenarnya banyak gambar bole boleh diletak di dalam entri kali ini. Tapi teringat iklan di radio Era oleh Acha, jangan cilok mencilok. terus tak jadi cilok gambar orang banyak-banyak. *eh ada kena mengena ke? Abaikan.

Kepada pasangan baru kahwin, Aini dan Faris,

Semoga hubungan kalian berdua diberkati Allah swt dengan dilimpahkan rezeki yang tidak putus-putus dan  diredhai kehidupan sekeluarga di dunia dan di akhirat.
Didoakan agar dapat cahaya mata yang soleh dan solehah.
Dan semoga berbahagia hingga ke syurga ye.

Last but not least, my fav pic;

kami.
Love it!

.ohhshera.

2 comments:

mak said...

masing2 dah ada pasangan. yang belum ada ikatan, cepat2 sikit

miss shera said...

on the way tu mak.
doakan saje