Feb 23, 2011

cak baa~

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca belog saya.

Hari ini sangat malas nak siapkan presentation pathology yang tinggal sikit je lagi tu. So, masa yang ada, saya godey-godey lah belog ini. Tukar font, tukar kaler, sambil berphotoshop belajar buat header baru. *wiwit. Walaupun tak secute mana, tapi boleh lah, kan?

Tiba-tiba terbayang makanan yang sedap di Secret Receipe. Lapar~ *mesti syndrome pre-menstrual ni.

sedap kan. yummies~
Esok saya janji saya akan update belog ini. Janji. Nak tahu tak saya nak cerita pasal apa? Meh saya bagi hint meh~

taadaa~
Aha. Nampak botol mineral 1kotak tu? Agak-agak nak cerita pasal pergi berkelah bersama student UTHM ke cerita pasal rombongan Cik Kiah ke Sukan Komenwell? 

Saya bagi lagi hint. Rumah, air. Tak dapat lagi? Kalau nak tahu, kena lah baca belog saya esok ok. ;)

Jaga diri yek.

.ohhshera.

No comments: