Dec 23, 2010

budak sekolah

Saya budak baru belajar. Kalau salah tolong tunjukkan.

Semalam saya register subject untuk semester yang akan datang. Last semester punya result? Hwaaaa...cukup-cukup makan je. *sobsob. Untuk semester ini, saya da plan nak study awal and baca note before seminar. *aja-aja fighter~

ada 5subject, 11credit unit

Jadual untuk semester akan datang pun da keluar. Kelas sebulan sekali je. *eh bukan kelas pun.datang,sign kedatangan dan bincang. Last semester saya ingat kelas ePJJ ni macam kelas masa diploma dulu. Lecturer datang, masuk kelas dan mengajar. Rupa-rupanya, kita kena belajar sendiri. Seminar sebulan sekali tu untuk discuss mana yang tak paham. *patut la saya punya markah cukup-cukup makan je.ceh salahkan mode pembelajaran pulak.
Saya punya group ialah eHSI6.
sabtu ada 2subject
ahad pula ada 3subject

I feel a bit difficult to cope with this kind of study. *a lot actually. Sebab mostly apa yang diajar tidak ada di tempat kerja saya. Contohnya topic yang berkaitan dengan CT Scan dan MRI. Tak dapat nak faham konsep mesin tu sebab tak pernah guna. Tapi. ini satu kelebihan untuk pelajar yang kerja di hospital-hospital besar. *envy nya.nak kerja balik kat hosp pantai. Habis tu kenapa saya sambung belajar? Ohh,saya sambung belajar sebab parents suruh sambung. ;)

Ok lah. Enough lah asyik bagi alasan saja. Baik saya berusaha dan start belajar dari sekarang. Doakan saya dapat 4flat untuk semester ini ye. *ameen.

Selamat belajar dan semoga berjaya untuk diri saya.
*dan rakan-rakan sekelas saya juga.

|ohhshera|

2 comments:

red_torres said...

aja aja fighting....

belaja rajin2 ok...jgn mudah putus asa...

miss shera said...

insyaALLAH =)