Dec 20, 2010

title sudah bertukar

Last saturday one of my officemate kahwin. *eh actually, both of them are my officemates. Sama-sama orang muar. Jadi majlisnya tak payah nak tunggu minggu depan untuk buat kat belah lelaki. Hari Sabtu di rumah perempuan dan esok nya di rumah lelaki pula. Tapi saya hanya pergi di rumah perempuan di Bukit Mor, Muar, Johor. *Tangkak jauh sangat la. ;p

Masa sampai tu, rombongan pengantin lelaki baru tiba. Kelam kabut nak keluarkan handphone untuk ambil gambar. *hehe. So ni lah gambar yang paling ok yang sempat disnap. *memang ada 2 gamba je pun.

pengantin perempuan menyambut pengantin lelaki

merah.aauuuwwww~

Lepas tu, pengantin masuk dalam, bersanding. Saya? Heee~ Disebabkan perut da start nyanyi-nyanyi lagu rock balada, terpaksalah menikmati hidangan yang disediakan. *ceh.alasan.pastu nyesal sebab makan dulu and tak amek gambar dorang bersanding. Tapi, takpe. Gambar pelamin tetap disnap. Pelamin simple but nice. *suka =)
ini bukan pengantin ye
para hantaran
Sebelum balik sempat la ambil gambar pengantin tengah makan. *paksa pengantin benti makan untuk amek gambar.hehe.

wiwit~ udang kat nenas tu nampak sedap

Untuk Puan Faridah dan suami, Encik Asrol, semoga kalian berbahagia dan berkekalan sehingga ke syurga. Selamat menempuh alam baru. *tempuh jangan tak tempuh. Selamat berhoneymoon, selamat berseronok, selamat bercinta dan selamat semuanya. Ameen~ Tak lupa juga ucapan biasa bila orang baru berkahwin; cepat-cepat dapat baby.

|ohhshera|

4 comments:

red_torres said...

kamu bile plak nak kawen??? ;P

Fello de Caminero said...

lagi mau tanya ka??

shahirah.alshahab said...

saje je buat2 tanye

red_torres said...

tanye itu tanye ini..muahahaha