Mar 28, 2011

mari bantu saya menang contest ini

Hi semua. 

Saya ada masuk 1 contest di facebook. Hadiahnya ialah kelas make-up bersama Farina Basnee secara PERCUMA. 

So, untuk saya menang, saya perlukan undian vote LIKE terbanyak kat photo saya. Apa kata, korang semua tolong saya untuk menang peraduan ni? Untung-untung, satu hari nanti, saya boleh make-up kan korang pula ;)

1st step : click LIKE kat page Studio Mediakreatif di sini

2nd step : click LIKE kat photo saya di sini

3rd step : sebarkan kepada kawan-kawan anda semua

4th step : mari doa ramai-ramai supaya saya menang ;)

Kenapa saya nak sangat menang peraduan ni?

i) Sebab BFF saya akan berkahwin bulan Jun nanti, dan dia minta saya make-up kan dia masa malam berinai. Nak ler ilmu penuh di dada time make-up kan dia. Tak ler dia cuak-cuak nak bagi muka dia kat saya.

ii) Sebab saya minat dengan make-up thingy ;)

iii) Macam slogan saya dalam contest tu, kerana saya benar-benar inginkannya. *straight to the point!

Undian ditutup pada hari esok, so cepat-cepat tekan LIKE kat photo saya ye. Terimakasih daun keladi saya ucapkan. Semoga jasa baik anda semua akan dibalas. Thanx a lot!

.ohhshera.

No comments: