Mar 2, 2011

surat kepada en subway

Ke hadapan en subway yang dirindui. 
Sudah hampir dua purnama rasanya kita tidak ketemu. Kangan bangat sama kamu. 
Nasib menyebelahi kita kerana pada Ahad lepas, kita sempat bersua muka dan melepaskan rindu.

Balik rumah dari kelas, tengok tak ada sesiapa kat rumah. *line clear! Boleh lah kita berdua-duaan kan.

en subway sedang lepak di atas carpet depan tv
terserlah kesedapan en subway
Rindunya saya kat awak.

nak gigit awak lah
melt.
Sungguh! Saya masih rindu awak lagi.
Ohh Parmesan Oregano with Chicken Teriyaki.
Tunggu saya ada kelas lagi, kita boleh jumpa, ok? Salam sayang dari saya.

.ohhshera.

5 comments:

Anonymous said...

hahahha

missbby said...

hisshh macam sedap gitu..

shahirah.alshahab said...

sedap.sangat sedap.
napelah bp xde subway yek

babybeba said...

saiko

shahirah.alshahab said...

jealous