May 3, 2011

entri pertama di bulan mei

Tahu da lama tak post kat belog sendiri ekoran daripada konon-konon busy belajar sempena exam. Jadi 10 hari saya berada di KL, saya nak cerita apa yang saya buat di sana. Bermula dengan entri ini.

Ingat lagi tak pasal contest yang saya masuk dan memerlukan jasa baik kamu semua untuk vote saya? Well, terima kasih daun keladi, esok-esok undi saya lagi. Saya menang! Sangat teruja bila saya menang sambil lompat-lompat dalam bilik x-ray sorang-sorang. 

Hadiah bukan berupa wang tunai mahu pun trofi. Tapi lebih dari itu. Saya dapat menghadiri kelas make up bersama kak FarinaBasnee secara PERCUMA!! Teruja tak? Ilmu tu...

Kelas make up diadakan pada 23 April di Studio MediaKreatif di Puncak Alam. Nasib saya belajar di UiTM Puncak Alam, jadi takde lah sesat masa nak cari Studio MediaKreatif ni. =)

Macam-macam saya belajar pasal make up ni. Cara nak bentuk kening tanpa perlu bercukur, teknik shading kan hidung dan buat smokey eyes. Rasa macam hari-hari nak try colourkan muka ni. Tapi, kalau nak suruh saya make up kan orang, saya belum yakin. Jadi kalau ada sesiapa yang sudi untuk jadi model tak berbayar saya, sila inform saya ye ^__^

Sangat teruja sampai tak snap picture pun. Jadi saya grab saje picture ni dari Studio MediaKreatif untuk tatapan anda semua.

L-R : Aleya, Kak Noy, Misha, Kak Diyana, Kak Farina, Kak Na and me. Tiada dalam foto : Suzy dan Syura (model)

Overall, sangat happy dan teruja *berapa banyak kali da mau sebut teruja. So, sila pm saya jika anda sudi diberi sentuhan oleh saya. Eceh ayat. Esok saya sambung cerita lain pula. 

.ohhshera.

8 comments:

Dyana Hassim said...

ehem2...akk nak boley dik?

miss shera said...

wah kak.akak make up lagi cantik dr shera..

TeratakAzmi said...

patutlah arini tengok berseri semacam je.. rupanya die pegi kelas asas mekap.. huhu

miss shera said...

axmi : mana awak nmpk saya?tipoo ;p

arina_aris said...

aku oi..jgn lupe

miss shera said...

bile nk try test make up?
nk kena dgn bajoo lagi nih ;)

ekinjaja said...

akk nak jugak..

miss shera said...

bole kak.bila free, calling2 ea