Apr 1, 2011

ini bukan cerita april fool

Ye, hari ni 1st April. Tapi entri ini ditaip bukan nak carita pasal April Fool. Apa tah lagi untuk menyambutnya.

Ini kisah benar.

Kisah pasal saya pada bulan April 2011.

*kasi saspen sket.

Sila lihat gambar di bawah untuk mengetahui cerita selanjutnya.


*ok da tak saspen balik.

Cermin mata. Ya. Cermin mata ini kepunyaan saya. Saya sudah memakai cermin mata kembali. Nampak nerd eh salah nampak educated bak kata SyafiQue. *tengok.ayat pun skema je.

Mula-mula pakai rasa pening-pening sebab tak biasa. Sampai sekarang pening lagi. Memang camtu ke ek? Pening ah~

Cerita masa nak memilih spek ni akan disiarkan nanti sebab gambar pada en.Nasir.

Ok, orang nerd mahu berhenti menaip. Tata~

it so not me
.ohhshera.

9 comments:

red_torres said...

nice

miss shera said...

awkward

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

mase tak pakai cermin mate tu pakai lens ke? takpe takpe. nanti lame-lame okeh lah tu.

Anonymous said...

hi budk educated!!!

CikanoT said...

ok je nampak

myamry said...

Cun!

miss shera said...

asz : ha a.pakai lens.da pakai spec since hi skol lagi.xpasan ek?
anon : hie~ ;)
cika : nmpk ok tp rasa mcm klaka.haha.pastu pening2.
myamry : thanxie ;)

babybeba said...

nerdie!
hehehe....
tp ok sbnarnya

miss shera said...

ok kah?ke saje amek ati aku?